جملات زیبا ازحضرت علی ( ع )

 حضرت علی ( علیه السلام ) می فرمایند :

التمــــاس کردن به خـدا شجاعت است

اگـــــر برآورده شـــود حاجـــت است

اگـــر بــرآورده نشـــود رحمــت اسـت

التماس کردن به خلق خدا شرمندگی است

اگــــر برآورده شـــود منــــت اســــت

اگـــر بــــرآورده نشــــود ذلــــت اسـت



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت13:13---3 بهمن 1391
ببخشید برا پاسخ دادن عجله ای نیست که ......
شرمنده که اینو گفتم

ببخشید
گرچه منو نمیشناسی
ولی اگر میخوایید فعالیت داشته باشم گمنام فقط.


.......
ساعت19:30---2 بهمن 1391
میشه تو پست بعدی فونتتون رو عوض کنید؟
تا از یک نواختی در بیاد
میشه به عنوان نویسنده فعالیت کنم؟
البته گمنام؟
راستی برا عکس میتونید از عکس پیکسل استفاده کنید؟



......
ساعت19:27---2 بهمن 1391
ببخشید میشه فونتتون رو تو پست بعدی عوض کنید تا از یک نواختی در بیاد.

برا عکس گذاشتن از سایت عکس پیکسل استفاده کنید

ببخشد میشه منم به عنوان نویسنده تو سایتتون فعالیت کنم البته مثل شما گمنام؟
پاسخ:اول خودتون معرفی کنید که من بشناشم که بعد بتونید فعالیت داشه باشید گرچه شمارو.......


صراط27
ساعت18:32---10 دی 1391


سلام وقت بخیر
فعلا دوتا فایل صوتی برای دانلود توی وبم گذاشتم
خوشحال میشم نظرتو در موردش بدونم
(تا میتونی این فالهارو منتشر کن)
سعی میکنم فایلای جدیدی برای دانلود قرار بدم
موفق باشی
یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 20:31 | نویسنده : بحرینی |