جایگاه قرآن در زندگی ما

 چند وقتی است که ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی یکی از دغدغه های شخصی من شده. علتش هم این بوده که تو این مدت به لطف خدا بیشتر با مفایم قرآنی از طرف دیگه با مشکلات عجیب و غریب مردم در جامعه آشنا شده ام.

مردم ما به دلیل آشنا نبودن با فرهنگ و اخلاق قرآنی ضربه های زیادی خورده اند و مسئولان هم که اصلا تو این وادی نیستند. یعنی اگه به فکر حل مشکلات مردم هم باشند در 99 در صد موارد اصلا به ذهنشون هم نمی رسه که این مشکلات راهکارهای قرآنی هم داره.انصافا اگه ما در مسائلی مانند ازدواج، مهریه، معاملات و ... به روشی که قرآن از ما خواسته عمل کنیم خیلی از مشکلات اصلا به وجود نمیان. به همین دلیل شروع کردم به فکر کردن در خصوص اینکه من خودم  به شخصه تو این راه چه کاری می تونم انجام بدم. آیا واقعا از من به تنهایی کاری بر می آید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 20:22 | نویسنده : بحرینی |